Egy élhető Komárom-Esztergom megyéért

dr. Konczer Erik blogja

dr. Konczer Erik blogja

Utolsó kommentek:

zati 2018.03.15. 13:08:37

Elvették tőlünk, mint annyi mást is. A legfájóbb az erkölcsi kár, amit az emberek megosztásával és a mindenáron ellenség-kreálással elérnek.

Bejegyzés: Kommunistázás és migránsozás a komáromi március 15-i ünnepségen

2016.10.11. 09:31:07

@Reichart Kornél:

Igazad van. De hogy ez a mai, bűnbaknak, pofozni és leköpni kitett nyomorék nem lesz még egy Milosevics se, azt itt és most garantálom neked. Ez csak azoknak a hőse, akiknek végleg elment az eszük, és úgy imádják, mint esküdt ellenségeik a Gyurmányt, meg a Bajnait.

Vagy szólj, ha BÁRMI militantizmusnak akárcsak a leghalványabb csíráját, az ország-visszbővítésnek a legapróbb kényszerét is megláttad benne, a barackfás, összeérő talpakkal, meg a házasult ratyipár által 1956 emlékére újra-megíratott halszagú amerikai főiskolás szurkolói dallal.

Nem Ovi a cél, hanem Európa - az a történelmi konglomerátum, amelynek most, egy új idea szerint az ideje lejárt. Túl tarka, túl színes, túl összevissza, még a pénz is benne, még euróval is, túl történelmi, túl keresztény (még mindig) és túl sok a rosszemlékű momentum benne, BIZONYOS ETNIKUMI ASPEKTUSBÓL NÉZVE. Most nem épp Szerbiára (meg Horvátországra, mert azért az se volt kutya) gondolok, de persze azt is meg lehet nézni, kik és "miért hagytÁk, hogy így legyen".

Európa jelenleg a beolvasztás, az összeomlasztás, a teljes szellemi-lelki-tradicionális kiherélés peremére került, az EU becsődöltetése lesz az, amivel a hidegháborúban újjászületett Nyugat beadja a kulcsot, és tényleg hanyatlani fogy, ahogy azt 1918 után a nyugati gondolkodók, 1945 után meg a keleti propagandisták látták. Sőt annál még sokkalta jobban és gyorsavbban. Létezése, anyagi viszaonyulása, egyensúlyfenntartói helyzete valamiért eddig volt érdek.

Sorosnak (és társainak) pedig VAN pénze, hidd el. Kontinenseket, óceánokat, holdakat, bolygókat tudnának megvenni belőlük, ha nem vettek volna meg már rég mindent (és majdnem mindenkit, aki ezek dolgában számít)

A szűk érdekek MINDIG szűk csoportok érdekei, és szűkítsük le a kört a Föld leggazdagabbjaira, szépen. És elmélkedhetünk azon is, hogy számukra mi a gyümölcsözőbb: ha összebeszélnek, hogy csinálják együtt, vagy ha ősellenségekként állnak egymáshoz? És már csak azt kell megvizsgálnuk, hogy ehhez honnan veszik az eszmét, amely számukra a legkedvezőbb.

Soros érdeke nem kizárólag a sajátja, jól meghatározott, kijelölt úton jár, ő csak a kulcsfigurának megtett személy, aki végrehajt. Mint a kartellként működő maffia legfelső grémiumában az, akit kijelöltek. Amúgy meg 1984 óta az alapításait kiterjesztette erre a térségre, számos folyamatot alapozva meg ezzel, többek közt az ún. "rendszerváltozásokat" is. Meg az azok közben és utána történt gazdasági újrarrendezéseket is.

Orbán mit csinál? AZT, AMIT NEKI FENTRŐL MONDANAK, azok, akik a feladatára kiképezték. Hadd ne mondjam már, hogy 1988-1989-ben ki fizette, ki ösztöndíjazta Oxfordba, kik alapíttatottak az ő bevonásával ifjúsági szadesz-fiókpártot, s utána kik bírták rá a 180 fokos ideológiai pálfordulására" ... Ha az az érdek, hogy ő, mint olyan, ellenszegüljön

(amit úgysem tesz meg, mert mindent hajbókolva és vigyorogva ír alá, amit csak elé tesznek, és szó nélkül tűri, hogy egy ügyeletes sárgaagyarú alkoholista bohóc a fél világ előtt a nyílt színen pofonvágja és lealázza, s aki úgy csinál mint egy tökkelütött hülye dedós, mikor 500+ ember meg a kamerák és a mikrofonok előtt egy függöny mögé bújik, ne mondd nekem, hogy egy Kossuth, vagy egy Széchenyi nyomdokait járja, azokhoz kívánva hasonulni)

Akkor ellenszegül, a látszat kedvéért, hogy megint lehessen nemzetközileg és belülről is a teljes magyar népet ekézni és elmeszelni az ő személyén keresztül, "diktatúrának" meg "nácizmusnak" minősítve art, hogy a túlnyomó többség TÉNYLEG nem akarja, hogy kintről dirigáljanak neki, hogy hová sz@rjon,

hát persze, hogy így még az is arra szavaz, hogy egyetlenegy idegent se rakjanak ide a beleegyezésünk nélkül, aki a Zorbányt a Gyurmánnyal, meg mindenki más pénzes genyával és szándékos országpusztítóval akarná szögesdrótokkal egymáshoz kötözötten, és fejjel lefelé egy pöcegödörbe lelógatva látni.

Szóval ezt a milosevicsi, meg egyéb vérgőzös mészárosi párhuzamot azért gondold át még egyszer ...

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot

Reichart Kornél 2016.10.10. 12:47:42

@ekszvájzed: Bocs de neked most nagyon habzik a szád. Nyugodj meg. Nincsenek libsibolsik !! Emberek vannak orbán által kitalált skatulyák nélkül. Emberek akiknek mind valami más a véleményük. Vagy nem pont úgy és azt látják amit te. "" meg a totálisan kontraproduktív nácizással, "" Az 1933-utáni németországban is tökéletesen kontraproduktiv volt a nácizás. A jelenkor társadalmi folyamatait sokkal nehezebb felismerni mint a mult történéseit hiszen a multról tudjuk hogy mi történt de a jelenről még nem tudjuk biztosan hogy ugyanaz fog e történni pontosan mint a multban egy hasonló helyzetben. Viszont vannak intő példák.... én a délszláv háborúval szoktam példálózni. A szerbek talán még most is nemzeti hősként tekintenek milosevicsre. De ők már csak az ártatlanul lemészárolt szrebrenyicai ezrek hozzátartozóit kérdezhetik hogy mi a véleményük milosevicsről vagy a szerbekről. Pedig a szerbek is ugyanolyan emberek mint mindenki más. Csak éppen volt ott is egy militáns agresszív kisebbség akiket be lehetett hülyíteni. Mekkorának is álmodta meg milosevics a NAGY SZERBIÁT ? És mi van most. ? Ami a Soros pénzeket illeti. Ugye nem gondolod komolyan hogy egy amerikai üzletember dollármilliárdokat szór szét a világban csak azért hogy orbán orra alá borsot törjön ?? Próbálj meg inkább számolni és józan paraszti ésszel végig gondolni egy ilyen hülye állítást. Tegyük fel hogy Soros minden menekültnek ad ezer dollárt hogy rontsák a levegőt európában. Ezer dollárt !! Nem hiszem hogy ez az összeg sok lenne.. Szorozd meg mondjuk csak százezerrel. ..... nem folytatom. De miért azt kérdezed hogy mit tett Soros? Miért nem arról beszélsz hogy orbán mit csinál. Szíria a háború előtt egy 70 milliós virágzó ország volt. A háború amiről az egész világ minket tájékoztat. KB. Úgy zajlik mint nálunk a délszláv háború idején. Áthallatszott magyarországra is az ágyúdörgés , a bombázás. De ott ahol nem harcoltak egymással a katonai alakulatok ott az emberek továbbra is élték az életüket. Mi mást tehettek volna. Akik féltek azok fogták az összes pénzüket és megpróbáltak eljutni európába. Mert lehet hogy holnapután már az ő környékükön lesznek harcok és a romok alatt végződik az életük. Bölcs előrelátással elindulnak. Van pénzük márkás ruhákra stb stb stb Én így látom. De azt nem tudom hogy valóban így van e. A háborúkat mindenkor a nagyhatalmak pénzelték. Szűk látókörü gazdasági érdekek ,megalomán álmok mentén. Ahol nincs olaj ott háború sincs. Persze ez így nagyon le van egyszerűsítve.

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot

2016.10.08. 09:40:44

@Reichart Kornél:

Fenti neked ment.

Cáfold meg a Sorost, meg bármit, amirről te se tudhatsz, meg senki. KI PÉNZELI A HÁBORÚT, AZ ISIST, MEG A MIGRÁNCSOKAT? Honnan veszik fel a lóvét azok, akikről szemtanúl mondták, számlák mutatták, hány ezer eurót vettek fel az automatákból? HONNAN VOLT PÉNZ, DRÁGA CUCCOKRA, CSEMPÉSZEKRE, MÁRKÁS RUHÁKRA, Adj ésszerű magyarázatot arra, mi folyik, és ha belekérdeznek, ne terelj, különbn te is a semmire gyúrod akkor itt csak magad.

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot

2016.10.08. 09:36:50

Reichart ...

Ne röhögj, hanem cáfolj, cseszd meg. kiröhögni könnyű, de akkor meséld már el, miért ömlik ennyi pénz, miért ugrik rá a teljes libbant tábor a mirgányinvázió minél gördülékenyebbé tételére, minden ellenkezés megbélyegzésére, AZONNAL, és kritikát nem tűrően? Miért habzik a libsik szája, veszettül magyarozva, és miért ömlenek milliók a "magánszemélyi" zsebekből azonnal,

miközben nyomorult magyar szegényekre, kilakoltatottakra, hajléktalanokra nem adnak semmit? Mi a magyarázata az összes libsi lépésnek itt 20+ éve már, ha nem a nyílt, következetes magyarellenesség, amelyet jobb híján Zorbányozással, meg a totálisan kontraproduktív nácizással, meg kereszténezéssel takargatnak?

Kurva jó dolog röhögve és köpködve szórakozni egy teljes nép nyomorán, és ráhúzni még több ingyenélő primkót, bűnözőt és fanatikust, hadd szenvedjen még jobban, igaz? Persze nincs ebben semmi meglepő, 100 éve nem tudnakl jobbat kitalálni itt a hozzád hasonlók. És még ti címkézitek magatokat "emberségesnek" ... ti Világ Urai, ti beképzelt, teméntelen pénzben úszkáló, sunyi sz@rkavarók.

Mondd már meg, mijafac rosszat csinálnak a befogadóikkal a kínaiak, úgy 150+ éve már ??? Egyedül az USA-ban voltak képesek rohadtul gyűlölni őjket, a többi bevándorlók, mert olcsón is keményen gályáztak, és bármilyen sztájkot le tudtak velük törni ... :)

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot

Reichart Kornél 2016.10.08. 08:57:59

Tegnap merő szórakozásból elmeséltem egy olyan történetet a fb-on ami kifejezetten a szentkoronás vérmagyar hazafiaknak tetszik. Nagyon kiváncsi voltam rá hogy kik,mit fognak válaszolni. Ketten szóltak hozzá. Szóval én úgy látom hogy a többség már régen kinőt a libsibolsi kategorizálásból. Ezekre már csak itt hivatkozik néhány beteg lelkü ember aki még mindig elhiszi hogy Soros a főmumus mert ő az aki titkos társaságok tagjaként egy nemzetközi összeesküvésben ide irányítja a muzulmánokat. Hogy lehet az hogy pl. téged azok a muszlimok zavarnak akik nincsenek itt, de nem zavarnak azok a kínaiak akik láthatóan jóval többen vannak és ócó ruhát meg cukorkát árulnak a piacokon.(megjegyzem engem ők se zavarnak.)

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot

2016.10.02. 18:26:53

@Reichart Kornél:

Kívánok én azoknak a régi üldözötteknek ilyen "fasizmust", amilyet ettől az álmagyarnak kimaszkírozott libsi nyomoréktól, a Soros kitaníttatta, III/III-as Zorbánytól kapnak. Ennél a maffia Szicíliában keményebbet csinál. Ha ilyen lett volna a világ 1945 előtt, akkor SEMMIRE nem lett volna szükség, ami azuitán történt, és máig is történik.

Ha te attól vagy nagycsoportos, hogy mások agyalmányait és direkt uszulását mantrázod, hát a nemlétező lelked rajta ... Ne azokat nézd le, akik már kinőttek a pártos anyázásból, akik már felül emelkedtek a homokozói veszekedéseken, ha megkérhetlek, pont abból kell kinőni, amit 26 éve sulykolnak itt mindannyiunk agyába, hogy a felső tízezer KÉT táborra osztható, pedig NEM. NAGYON IS EGYEK EZEK.

Még Erikünk is boldogan enne a Zorbány tenyeréből, ha az urai egy kapcsolót A-ból B állásba fordítanának fejében.

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot

hajodate 2016.10.02. 11:11:06

4 millió nem s megfestem a hajamat

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot

henike.k96 2016.10.02. 05:29:00

Nem tudom Ön nem félti a feleségét vagy a lányát? Az édesanyját? Mert elmondanám, az ő kultúrájukban egy nőnek nimcs sok becsülete. Én elhiszem hogy ragaszkodik az egyenlőség elvéhez, de nem érzi mekkora veszélyben van az országunk jövője? A felesége, a leendő vagy meglévő kislánya. Mikor sötét van ma is térdremegve megyek végig az utcán. Nem szeretnék ilyen emberekbe botlani a jövőben. Ezt nem a kampány miatt mondom- mert egy okos embert plakáttal nem lehet megvenni a szavazásra-hanem mert így gondolom. Megértem az eltrő véleményét, de ez a fenyegetőzés az ország elhagyásával egyenesen nevetséges. Én meg azt mondom ha lesz aki igennel szavaz elhagyom az országot. De én ilyet nem mondok mert nem csak a papírjaim magyarok hanem a lelkem is. Visszatérve, emlékezzen csak vissza szép történelmünkre hányszor jártunk jól azzal hogy akárkit is beengedtünk?

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot

Kriszti Szabo 2016.10.01. 15:05:07

Reichart Kornèl ! A hozzászólásomhoz fűzött válaszod nagyon utal a jellemedre! :-)
Sok sikert kívánok neked az èletben ! :-)

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot

N0rman 2016.09.30. 21:20:17

Én nem gyűlöletnek, félelemnek nevezném. Lehet itt beszélni arról, hogy minden ember egyenlő, Merkel asszony kedves vendégei is biztos így gondolják, csak hogy Ők az ember fogalmát átértékelték, amibe a nő nem tartozik bele. De senki nem tart vissza senkit, nyugodtan lehet csomagolni és menni Szíriába azoknak, akik velük szeretnének élni. (:

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot

trombimárti 2016.09.30. 19:46:20

Akkor költözz az arab barátaidhoz.!

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot

Reichart Kornél 2016.09.30. 19:42:03

@Kriszti Szabo: azt hogy olyan sötét vagy mint a legsötétebb éjszaka :-)

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot

Reichart Kornél 2016.09.30. 19:36:00

@ekszvájzed: Megbocsátok de kiscsoportosokkal nem diskurálok, mert én már nagycsoportos vagyok. Megmondanád hogy gyurmány idejében mi volt magyarország államformája? És azt is hogy most micsoda. Egyébként meg azorbán gennyes dolgait ti is épp úgy megfogjátok szívni mint mindenki más. Ha még esetleg nem olvastad ""Vásárhelyi Mária
Nem látom tisztán, hogy miben különbözik a magyar kormány tevékenysége attól, ahogyan a harmincas években a nemzeti szocialista és fasiszta kormányok működtek. Uszítanak és gyűlöletet keltenek egyes embercsoportok ellen, az odatartozókat megfosztják emberi méltóságuktól, dehumanizálják őket. A demokratikus intézmények működését kiürítik, az ellenzéki tevékenységet ellehetetlenítik. Az ellenzéki pártok politikusait közpénzeken megfigyelik, zaklatják, lehallgatják, lejárató kampányokat indítanak ellenük. A sajtót monopolizálják. Az állampárt érdekeit kiszolgáló erőszakszervezeteket tartanak fenn közpénzekből, politikai ellenfeleikkel szemben fizikai erőszakot alkalmaznak. A bűnüldözést pártérdekek szolgálatába állítják, az igazságszolgáltatás függetlenségét minden eszközzel akadályozni próbálják. A goebbelsi propaganda módszereit alkalmazva manipulálják a lakosságot, megfélemlítik és egzisztenciavesztéssel büntetik azokat az állampolgárokat, akik nem a hatalom elvárásainak megfelelően viselkednek. Tovább is van mondjam még? És akkoriban ugyanilyen bambán és tehetetlenül asszisztált Európa ehhez. Nem tudom miben reménykedtek. És most miben reménykednek?""

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot

Reszelő Aladár 2016.09.30. 17:28:25

Te ezt már réf eldöntötted. Mész akkor is ha csak 3 millió 'NEM' jön össze. Tán akkor is ha csak egyetlen.
Ha nem akarsz egy olyan országban élni, ahol megvédik a határokat, ahol még tiszteli a kormány a nyelved és kultúrád és ahol mindezt szabadon elmondhatod akkor hajrá.
Mehetsz keletre ahonnan menekülnek. Ott pláne nincs toleranca se vallás(talanság)szabadság se jólét.
Mehetsz északra, ahol hideg van de maxin jár a PC, a néprajzi múzeumból a multikulti palotája épül, mindenki egyenlő és ha a leendő gyereked nem tudja majd eldönteni hogy fiú-e vagy lány akkor lesz külön öltözője.
Mehetsz délre, jólét ugyan nem vár, de nacinalizmus annál több, ha nem vagy vega bírni fogod a konyhát
Vagy mehetsz nyugatra, ahol eltűnt egy év alatt 1millió menekült, de komolyabb segélyekben részesülnek helyenként mint az őslakosok. Sőt abból a pénzből még haza is látogatnak Szíriába nyaralni. Majd "menekülnek" vissza.
Vagy maradhatsz és basszoghatsz azon, hogy van-e cigány a gyereked osztályában, akikkel nyilván semmi bajod.

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot

AZZZZ 2016.09.30. 14:14:07

Kedves Erik blogger, Te közélettel foglalkozó! Szeretném megtudni, milyen alapon veszel egy kalap alá mindenkit, aki nemmel szavaz majd, miből gondolod, hogy mindenki fajvédő, náci, meg mit tudom én még mifene; hacsak nem attól a kedves Pártelnöködtől hallottad, mert ez esetben megértelek, hogy nem vonod kétségbe az ő mindenkor és mindenekfelett tiszta és igaz szavait. Talán megkérhetnéd, hogy beszélgessen Konrád Györggyel vagy Hack Péterrel egy kicsit! Ugye remélhetem, hogy őket nem tartod fajvédő náci csőcseléknek? Közben Te is figyelj oda; és utána próbáld meg, írd újra, akkor talán jobban sikerül! Remélem, meg is nyugszol kicsit addigra. Ha mégsem így történne, keresd fel valamelyik szanatóriumot, sajnos, a legszebb fekvésűt még a Demokrata pártelnököd bezáratta, de majd csak találsz valami nyugodt helyet. Egyébként, akkor nem aggódtál a demokrácia miatt, amikor Ferenc párttársad rendőrei összevertek, meglőttek több tucat embert?
De ha mindenképpen menni akarsz, javaslom neked azokat az országokat, ahonnan a szegény menekültek jövögetnek.

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot

Nagycsuri · https:/blog.hu/ 2016.09.30. 12:04:23

Törölted a hozzászólásom? Nem baj, idevésem újra:
Kérlek, ne várd meg a népszavazás eredményét! Indulj útnak minél előbb! Isten áldjon!

Bejegyzés: 4 millió NEM, és elhagyom az országot
süti beállítások módosítása